EL&N café

I soooo regret not taking a picture of my plate! I had some kind of warm croissant with avocado, feta and all kind of things on it and it was so good! Didn’t think the service was very good tho unfortunately. Sam already got his food and after 5 mins the waitress came to tell me that they didn’t have the thing I ordered anymore. Like.. But yeah then she recommended this and I was happy it was good 😊 Food makes me happy in general haha. I always get so cranky when I want food but can’t have it. Who’s with me?

Missed flight

Oh my we got stuck in such a bad traffic jam this morning and it made us miss our flight to London! We left the house at 7 and it normally takes around 35 minutes to get to Schiphol. This morning we spend 2 hrs and 15 mins in the car to get there and when we arrived at the gate after running like idiots, the doors of the plane just closed :(. We could change the flight for 110 euros a person or book a new one for 65 a person so you got one guess what we did😅. 3,5 hours after our original flight, we got onto our new one and arrived at apartment around 3. Let’s enjoy London!

green and asian

Asian themed clubnight yesterday! Had this umbrella in my closet for the loooongest time now and could finally use it! It fitted perfect with this theme. How slick are my wings tho wuhu! Took them a little more to the side than I usually do to create a little bit of a different look and I think I did quite a good job 😊

Monki Arnhem

After I dropped off Sam to train with TeamNL in Papendal, I went to the center of Arnhem to have a late breakfast with myself and maybe do some shopping. I had never been in Arnhem before so didn’t know what to expect. The weather was shit and I only had 1,5 hrs to kill so when I came out of the parking garage and saw a Monki store nearby, I went in there straight away. There was still a lot on sale and that weekend was another 20% off of the sale. Happy me! Turned out everything was even cheaper than the pricetag said so I payed only 6,40 eur for a 40 eur sweater! Love it! Besides the cool and unique stuff at Monki I also love their interior. The mirror walls in the staircase are just awesooooome. Thanks girls at Monki Arnhem for your good service and the nice talk we had!

CaseApp

So pwettyyyyy! Got a new phonecase! This one is from CaseApp and I got a 20% off code for you! Use BUBBERMAN20 and get yours now! They also got laptop skins and cases plus you can design your own personalized one!

Disclaimer: I got sent this case in trade of promotion.

Let’s go girls

Suddenly it was a sunny day! Love those cold but sunny days in winter. We woke up and since the weather was so nice we decided to spend our afternoon in Amsterdam. Of course we had a nice little round through de Bijenkorf, took those pictures at de Dam square and then headed on to Rembrandtplein where we had a coffee and some fries. After that we went to Episode because I really want to buy more of those vintage Levi’s 501 jeans I’m wearing here. I just love them. The fit is good and chill, they look nice and they match with everything. Turns out it’s really hard to find the Width and Length combination that I want, so I didn’t find any today unfortunately. Nevertheless we had an amazing day which we ended with a lovely dinner at Gauchos 🙂 How was your weekend?

Winter magic

Uhhhmmm in love? YES!

My amazing friend Sophie Prins just launched her renewed website! To celebrate the launch she has a give away for a mini photo session going on on her instagram (@sophieprinsfotografie). See her post to win!

Champagne showers

Another night in my glass haha. This was so much fun! Just playing around, throwing confetti, feeling sexy. Yup I felt hella sexy :)! My right knee was quite bruised after tho, since I was sitting on it all the time oops. But it’s okay, it was worth it!

vegas style

This was my outfit in the champagne glass! It was a Las Vegas themed night and the gold and glitter fitted very well. Don’t worry; before getting into the glass I took off my heels and the cardigan otherwise I wouldn’t be able to move in the glass haha. The top is from Hunkemoller which I spiced up myself with the rhinestones. The same for the underwear only that is from Primark. Put some more glitters on my eyes and fixed a high ponytail and the look was complete! I loooove it! What do you think?

My champ

Last weekend it was boxing time! The Dutch Nationals were held at the Worldhotel Wings at Rotterdam/The Hague airport. Sammy had to fight his semi final on saturday. This was my first time seeing him box live and I was so nervous. I think I was even more nervous than for my own shows. I was feeling sooo proud when he walked down those stairs and everyone was cheering and clapping for him! That’s my man! He started off so well, the first round was definately for him. And then the second round.. At around half of the round HE KNOCKED HIM OUT! Finals the next day! Unfortunately Sam had to take a drug test which he had to drink a lot for. At the same time he had to be under 69kg the next day for his fight. He had a really hard time but managed to come back to under 69kg the next day. Uff that was a tense moment to be honest!

The next day it was finals day. I was even more nervous than the day before; I barely slept and my stomach was feeling like it was beeing squeezed all the time. He fought like a beast, so did his opponent. In the end it was a very close call and Sam won the silver medal. Despite the result which was a disappointment for him, I am so freaking proud of him! He has nothing to be ashamed off. You know; you learn when you loose, you don’t learn when you win..

Next up for him is a tournament in Hungary. I really wanted to come with him because I have friends living in Budapest, but the tournament is a 3 hour drive away so that’s not really gonna work unfortunately. I know you’re gonna rock it baby! I’ll be there for you, as always.

Photo’s by my amazing friend Jeancarlo Nunes dos Anjos.